Lähetystyö

Kannatuskohteet:

MISSION MOLDOVA

Tiimi Missio Moldova: Artur ja Rodica lapsineen sekä työstä päävastuussa olevat Dina ja Yura.
Yhteyshenkilö Suomessa: Heli Niemi

MISSION POSSIBLE
www.mp.org/fi

Mirjami ja Ignat Ivanov aloittivat katupartio –työn Moskovassa 10 vuotta sitten.
Mission Possible on evankeliskristillinen lähetys- ja humanitäärisen avun järjestö. Katulapsityön tarkoituksena on auttaa kokonaisvaltaisesti Venäjän ja Itä-Euroopan katulapsia ja –nuoria, jotka ovat muun avun saavuttamattomissa ja tuoda heille aineellisen avun lisäksi evankeliumin sanoma Jumalan rakkaudesta.
Työmuodot ovat katupartiot ja päiväkeskukset sekä turvakodit ja päihdekuntoutus.
Nyt työ on levinnyt useisiin kaupunkeihin ja kuluneiden kymmenen vuoden aikana Mission Possiblen tarjoama apu on saavuttanut arviolta 15000-20000 lasta ja nuorta.

ESPANJA

Outi ja Timo Erikson

UGANDA
Paul Kinataama

VENÄJÄ
Heikki ja Sirkku Yli-Hietanen

Rukouslähetit

ECUADOR
Eeva ja Pekka Paukkala

INTIA
Bishop. M. Jacob.

Seurakuntamme Lähetystyö

Seurakuntamme kannattaa neljää eri kohdetta lähetyskentillä.

Lähetystyöstä muutama ajatus…
Seurakunnassamme on lähetystiimii joka toimii pitäen esillä eri lähetystyökohteitamme. Lähetystyö on seurakunnan yhteinen asia. Ajoittain saamme nauttia lähettiemme vierailuista seurakunnassa. Sirkku ja Heikki jakavat työtään ja näkyään, ja useamman kerran on bussi-lastillinen seurakuntalaisia päässyt vierailemaan heidän työkohteissaan.
Vuoden iloinen kohokohta on perinteiset, ennen joulua järjestettävät lähetysmyyjäiset, joissa ”huutokaupataan” seurakunnan sisarten leipomia herkkuja ja muuta myyntiin tuotua tavaraa. Myös arpajaiset ovat osa lähetysmyyjäisten tuottoa.
Mutta lähetystyö ei rajoitu vain näihin kohteisiin, meistä jokainen omalla paikallaan on lähetystyöntekijä. Voimme omassa elämässämme viedä ilosanomaa Jeesuksesta kaikille ihmisille, joita Herra lähellemme antaa.
Muistetaan lähettejämme ja lähetystyötä niin lähellä kuin kaukana rukouksin ja siunauksin!!!